ROZWIŃ

Havas Media wygrał przetarg Tatuum

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki odzieżowej Tatuum. Współpraca obejmie planowanie oraz zakup mediów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Havas Media wygrał przetarg Tatuum

W wyniku wygranego przez Havas Media przetargu, markę modową Tatuum w zakresie zakupu mediów będzie obsługiwać zespół LuxHub, na czele którego stoi Beata Orkwiszewska.

Agencja zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i radiowej.

Nowy klient Havas Media nie korzystał wcześniej ze wsparcia agencji mediowej.

Tatuum rozpoczyna kampanię #KOLEKCJONUJCHWILE, w której udział biorą Aleksandra i Michał Żebrowscy. Kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)
zizi
8 lat temu

hahaha, ciekawe ile tam z nim wytrzymają, obstawiam maks pól roku zanim się nie zorientują, że gość nic nie potrafi, tylko gadać i ludzi na siebie napuszczać, żałość

tak
8 lat temu

Oj. Biedny IMS. ekspert pełna gębą.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów