ROZWIŃ

Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+

Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision na obsługę public relations platformy nc+. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny Canal+.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+

Havas PR zajmie się też obsługą PR kanałów tematycznych oraz oferty programowej i nowości technologicznych. Będzie też odpowiadać za doradztwo korporacyjne.

W ramach obsługi agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacyjne kanałów z rodziny Canal+, w tym: Canal+, Canal+1, Canal+ Film, Canal+ Family, Canal+ Seriale, Canal+ Sport, Canal+ Sport2 i Canal+ Discovery oraz kanałów tematycznych nc+: Kuchnia+, Domo+, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Ale kino+ i nSport+.

- Z racji bogatego zakresu tematycznego naszych kanałów, szukaliśmy agencji, która zapewni nam wsparcie na każdym z tych pól od sportu, przez film i parenting, po lifestyle i dokument. Zespół Havas PR ma umiejętności i doświadczenie, które bez wątpienia wzbogacą naszą komunikację i pomogą zrealizować strategię. Poza tym łączy nas także dbałość o klienta oraz wysoka jakość dostarczanych usług - uzasadnia Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dyrektor ds. komunikacji i PR platformy nc+.

Umowa z Havas PR obowiązuje od 1 czerwca br. i została zawarta na czas nieokreślony.

Z ramienia Havas PR zespołem konsultantów kierować będzie Agata Sander, consulting director w dziale brand & lifestyle.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)
Tomasz Wojtas - Wirtualnemedia.pl
7 lat temu

@podstawówka - „portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"” Tytuł jest poprawny, w komunikacie giełdowym Merlin Group napisano: "Za stworzenie programu lojalnościowego mLoyalty honorującego płatności za pomocą tokenów użytkowych, wdrożenie go w sklepie internetowym mieszczącym się pod adresem merlin.pl oraz wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z umowy Krypto Jam zapłaci na rzecz Merlin Group wynagrodzenie w wysokości 5.000.000,00 zł" Nie podano natomiast, w jaki sposób Krypto Jam zarobi na tym zleceniu, zresztą to nie problem Merlin Group :)

podstawówka
7 lat temu

portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"

blogowym
7 lat temu

Blockchain to ostatnio taka fajnie słowo służące do dy mania inwestorów.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"