„Hobbit” reklamowany w telewizji hybrydowej TVP

Kampania reklamowa filmu „Hobbit: Niezwykła podróż” obejmuje również platformę hybrydową (HbbTV) Telewizji Polskiej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii filmu „Hobbit: Niezwykła podróż” na platformie hybrydowej TVP jego spot przez najbliższy miesiąc będzie emitowany w weekendy od godz. 19 do 23 na kanałach TVP 1 i TVP 2. W filmiku Gandalf zachęca do zapoznania się z dodatkowymi informacjami o produkcji, co można zrobić, wybierając czerwony przycisk na pilocie. Uruchamia się w ten sposób aplikację dającą dostęp do bogatej galerii zdjęć i dwóch zwiastunów „Hobbita”.

„Hobbit” to pierwszy film reklamowany na platformie hybrydowej Telewizji Polskiej. Przypomnijmy, że TVP uruchomiła ją w połowie br., po czym sukcesywnie rozwija, np. przed tygodniem wprowadzając dwie nowe aplikacje: główną i dedykowaną Teatrowi Telewizji (przeczytaj o tym więcej).

Kreacją i produkcją aplikacji „Hobbita” zajęła się agencja Hypermedia Isobar, a przygotowaniem całej kampanii - dom mediowy Carat Polska.

grafika

Film „Hobbit: Niezwykła podróż” wchodzi do polskich kin 25 grudnia, a jego dystrybutorem jest Forum Film (przeczytaj więcej i obejrzyj zwiastuny).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe