Holding WPP ogłasza globalne partnerstwo z Shopify

Holding reklamowy WPP i platforma handlowa Shopify ogłosiły globalne partnerstwo, w ramach którego firmy będą dzielić się spostrzeżeniami i wspólnie opracowywać produkty, aby pomóc klientom szybciej skalować operacje handlowe i potencjalnie docierać do większej liczby klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Holding WPP ogłasza globalne partnerstwo z Shopify

Główną ideą firm jest pomoc klientom w dotrzymaniu kroku szybkiej ewolucji handlu elektronicznego na wszystkich platformach i zmianom nawyków zakupowych konsumentów.

Partnerstwo będzie dotyczyć ulepszeń infrastruktury handlowej dla klientów i ukierunkowanych niestandardowych rozwiązań w sektorach takich, jak CPG, zdrowie i dobre samopoczucie oraz moda.

Firmy zamierzają także wdrożyć globalne programy szkoleniowe i certyfikacyjne dla pracowników WPP, mając na celu utworzenie 300 certyfikowanych specjalistów Shopify w globalnej sieci WPP w ciągu pierwszego roku partnerstwa.

Sojusz następuje w związku z dalszymi znacznymi inwestycjami WPP w aktywa handlowe, w tym przejęciem pod koniec 2022 r. specjalistycznej agencji Shopify Diff, obecnie będącej częścią sieci Wunderman Thompson. Firma przejęła także agencję ds. handlu i transformacji Phenom Digital, która obecnie jest również częścią utworzonej na początku tego roku grupy handlowo-technologicznej WT.

Partnerzy stwierdzili, że WPP i Diff będą również uczestniczyć w programie Operation Hope Shopify, którego celem jest uruchomienie, rozwój i skalowanie miliona firm będących własnością osób czarnoskórych w Stanach Zjednoczonych do 2030 roku.

Mark Read, dyrektor generalny WPP, stwierdził: - Sektor handlu odnotował niesamowitą eksplozję wzrostu w ciągu ostatnich kilku lat, dlatego Shopify jest naturalnym rozwiązaniem dla naszych klientów, biorąc pod uwagę wiarygodność przedsiębiorstwa i szybkość, z jaką wprowadzają innowacje. Ponieważ WPP stale zwiększa skalę i wzmacnia swoją ofertę handlową oraz wiedzę specjalistyczną, jestem pewien, że to partnerstwo zapewni większe możliwości rozwoju markom, z którymi współpracujemy. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Historie ludzkie w nowej kampanii Providenta

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Ruszyła nowa odsłona kampanii "Mała książka-wielki człowiek"

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Zmiany w "The Voice of Poland". Influencerka współprowadzącą show

Nowa stacja w ofercie Canal+

Nowa stacja w ofercie Canal+

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka

Grupa naTemat sprzedana. Kupił ją Przemysław Pająk ze Spider’s Web i Jakub Kralka