Huzar Europy w Trójce

Wspólne przedsięwzięcie radiowej Trójki oraz Pulsu Biznesu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

17 marca 2003 roku ruszył konkurs pod hasłem Huzar Europy. Wspólna akcja radiowej Trójki oraz dziennika Puls Biznesu ma na celu wyróżnienie najlepszego młodego przedsiębiorcy - ambasadora Polski na rynkach Unii Europejskiej.

Zgłoszenia biznesmenów, których firma, marka produktu, znak firmowy stały się swoistą wizytówką Polski w Europie, będą zbierane do 14 kwietnia. Temat konkursu pojawi się codziennie w Informatorze Ekonomicznym Wiktora Legowicza, zaś w Pulsie Biznesu będzie można przeczytać serię artykułów dotyczących podboju rynków Unii Europejskiej.

Uroczysty finał konkursu oraz gala wręczenia nagród odbędzie się 6 maja 2003 roku w studiu koncertowym im. Agnieszki Osieckiej, w siedzibie radiowej Trójki.

Firma reprezentowana przez zwycięzcę zostanie wyposażona w nowoczesną centralę telefoniczną ufundowaną przez firmę ASCOM. Zostanie również nagrodzona bezpłatną kampanią reklamową na antenie Trójki oraz na łamach Pulsu Biznesu.

Wszyscy słuchacze i czytelnicy, którzy zgłoszą swój udział w konkursie i nadeślą swoje zgłoszenie, wezmą udział w losowaniu nagród od Trójki i Pulsu Biznesu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?