Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie o najnowszymprodukcie z linii Lenor Aromatherapy oraz budowa świadomości nowegowariantu zapachowego wśród konsumentów.
Pod adresem dzikanatura.pl dostępna jest stronateaserowa poświęcona Lenor Jungle Freedom. Pod koniec lipca ruszyspecjalny, internetowy konkurs dla konsumentów oraz zupełnie nowastrona WWW.
- Motywem przewodnim konkursu będzie możliwość dodawania przezinternautki własnego opowiadania, powiązanego z wybranym elementemroślinnym. W ten sposób tworzyć się będzie dzika roślina Lenora. Imwięcej internautek wpisze swoją odpowiedź, tym wyższa i bujniejszabędzie nasza roślina - mówi Ewa Kreliszyn, art director w agencjiHypermedia - Przewijając stronę w górę, internautki będą sięprzemieszczać wyżej, a towarzyszyć temu będą efekty dźwiękowe,które mają na celu oddanie klimatu dżungli.

Działania reklamowe, które przebiegają pod hasłem: "Lenor JungleFreedom wyzwoli Twoją dziką naturę", skierowane są przede wszystkimdo kobiet świadomych swojego wyglądu, dbających o siebie iaktywnych zawodowo.
Internetowa kampania reklamowa obejmie swym zasięgiemnastępujące serwisy: Onet.pl, Gadu-Gadu oraz serwisy ARBO,adresowane do kobiet. Kampania potrwa do września, a wykorzystano wniej również ATL.
Lorneciarz, były partner Kotlarskiego. Pół ursynowa leży ze śmiechu.
Kolejny pisowski funkcjonariusz zadaniowany z Nowogrodzkiej. Dla "równowagi" i "obiektywizmu".