Hypermedia Isobar otwiera oddział w Azji. Stawia na Filipiny

Na początku lipca ruszy oddział agencji Hypermedia Isobar (Grupa Aegis) w Manili na Filipinach. Będzie on realizować na rynkach azjatyckich działania dla globalnych klientów firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Przedstawiciele Hypermedia Isobar uzasadniają, że otwarcie oddziału agencji na Filipinach to odpowiedź na szybko rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na usługi marketingowe w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. - Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami. Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala bowiem, poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, m.in. bezpieczeństwa, skalowalności, wydajności i integralności danych - opisuje Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Obecnie agencja obsługuje międzynarodowo koncerny takie jak Procter & Gamble, Kellogs czy Reebok. Jest też jednym z głównych ośrodków produkcyjnych sieci Isobar, wykonującym prace dla klientów z całego świata. W przypadku firmy Kellogs strategią i kreacją zajmują się oddziały Isobar w Londynie i Paryżu, a Hypermedia odpowiada za produkcję i lokalizację na całą Europę. Ponadto ramach modelu worldsourcing agencja oferuje usługi maintenance & pperations, polegające na utrzymaniu i aktualizacji wszystkich serwisów www, aplikacji na Facebooka czy stron mobilnych klienta w trybie 24/7/365 we wszystkich strefach czasowych.

Hypermedia podkreśla, że specyfika rynków azjatyckich - kwestie kulturowe i językowe oraz odległa strefa czasowa - sprawia, że najlepiej pracować tam na miejscu. - Do tego skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest bardzo duża - dodaje Krzysztof Andrzejczak.

Oddział agencji w Manili na Filipinach zostanie otwarty na początku lipca. Pracę w biurze rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez Krzysztofa Szymczaka, który z Singapuru będzie odpowiadał za kontakty z głównymi klientami, oraz Piotra Skłodowskiego, zarządzającego teamem produkcyjnym w Manili.

Hypermedia zdecydowała się otworzyć swój oddział właśnie w Manili, bo jest tam dużo doświadczonych pracowników posługujących się biegle wieloma językami oraz obowiązuje wysoki etos pracy. Przy organizacji biura i rekrutacjach Hypermedia współpracuje z centralą Isobar APAC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?