- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycjędziałań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają dużypotencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie isą zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki HoopCola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku -mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.
Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcjęreklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany wnajwiększych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWWoraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystaniekonsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jestnowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.
Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ichkulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.
Znam pana Tomasza osobiscie od 12 ponad lat. Jest to osoba posiadajaca ogromna wiedze, wielkie doswiadczenie i umiejetnosc widzenia tego czego inni nie sa w stanie zauwazyc przez swoja zazdrosc. Dodam tylko jedno na zakonczenie. Takiego profesjonalizmu i wiedzy wiekszosc z was by Panu Tomaszowi pozazdroscila, albo juz zadrosci....temu ten artykul! W sumie nie artykul a kilka sklejonych zdan!