Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia wygrała globalny przetarg koncernu Reckitt Benckiser. W jego wyniku zajmie się obsługą siedmiu marek tej firmy na 30 rynkach z różnych regionów świata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser

Hypermedia będzie odpowiadać za obsługę digitalową marek Vanish, Finish, Durex, Scholl, Strepsils, Gaviscon i Nurofen. Do jej zadań należeć będzie m.in. kreacja i produkcja wszystkich treści reklamowych w internecie (także wideo), serwisów www i aplikacji mobilnych oraz działania w serwisach społecznościowych.

Hypermedia będzie pracować dla Reckitta na 30 rynkach na świecie - w regionach Europy, Rosji, Ameryki Południowej i Północnej, Australii i Oceanii.

Agencja była jedyną firmą z Polski biorącą udział w globalnym przetargu koncernu nadzorowanym z Londynu. Nazw i liczby pozostałych jego uczestników nie udało nam się ustalić.

W zakresie kreacji reklamowych Reckitt Benckiser pracuje projektowo z trzema agencjami: Wieden+ Kennedy, Havas Worldwide Paris i Droga5.

Ostatnio w zakresie obsługi digital Reckitt w Polsce pracował z agencją K2 - przy kampanii marki Durex.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe