IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool

Do branżowej organizacji IAA Polska dołączyły nowe organizacje: Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IAA Polska: dołączyły Grupa Time, Totalizator Sportowy, OLX, Store9 i Httpool

Stor9_ to agencja komunikacji digitalowej łącząca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji. Klientami agencji są lub byli m.in. Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid.

Httpool jest częścią Aleph Group i globalnym partnerem reklamowym social mediów: Twittera, TikToka, Facebooka, Spotify, LinkedIna, Snapchata, Warner Music, Outbrain czy Brainly. Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych.

Totalizator Sportowy to właściciel marki Lotto. Dysponuje siecią ponad 18 500 punktów sprzedaży Lotto, prowadzi sprzedaż gier i loterii on-line oraz działalność w obszarze gier na automatach poza kasynami gry i kasyno internetowe. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury, przekazując na te cele miliardy złotych rocznie.

Grupa OLX to sieć platform e-commerce, do której w Polsce należą m. in. serwisy ogłoszeniowe OLX, Otodom, Obido, Otomoto oraz Fixly. Grupa OLX jest obecna w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach, w zasięgu jej działania jest ponad 300 mln ludzi.

Time jest spółką reprezentującą stacje radiowe: ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova. Jest również wydawcą dziennika "Super Express" oraz miesięczników: "Murator", "Architektura-Murator", "M jak mieszkanie", "Dobre Wnętrze", "M jak mama" i "Informatorów".

IAA Polska zrzesza ponad 150 przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż.

- Bardzo się cieszę, że inicjatywy realizowane przez IAA Polska przyciągają w nasze szeregi kolejne wspaniałe firmy, zarówno marketerów, jak i agencje oraz media. Stanowimy coraz szerszą reprezentację branży komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasz głos jest bardziej donośny i po prostu ważniejszy, a jako organizacja mamy większą moc, aby wspólnie realizować misję dialogu i kształtowania zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Dorota N. Haller, wiceprezeska zarządu IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe