Idea największego formatu

Największa reklama zewnętrzna w Europie na warszawskim hotelu Forum

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Aż 3.498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów wysokości, 4,5 tony wagi - oto format największego w Europie outdooru reklamującego ofertę sieci IDEA, który zawisł w połowie lutego br. w centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Forum.

Wielkoformatowa reklama przedstawia Otylię Jędrzejczak promującą *mistrzowską" ofertę sieci Idea. Hasło kampanii to: *Jedna Idea - mistrzowska oferta. I kropka". Celem akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi Warszawiaków na ofertę sieci Idea, która w uprościła dotąd istniejące plany taryfowe wprowadzając tym samym nowy standard w podejściu do potrzeb klienta na rynku telefonii komórkowej.

Olbrzymia reklama będzie wisieć na budynku hotelu Forum do końca czerwca 2005 roku. Ten wyjątkowy w Polsce oraz w Europie format outdoorowy ma być podkreśleniem innowacyjności i nowoczesności oferty oraz silnej pozycji Idei wśród operatorów sieci komórkowych.

Instalacja nośnika reklamowego o tak wielkich wymiarach jest niezwykle skomplikowanym i czasochłonnym zadaniem. Ciężar siatki reklamowej, o powierzchni 3498 m2, wraz z rusztowaniem to 4,5 tony. Rozwieszenie reklamy zajęło cztery dni. Szczególną uwagę przewiązano do faktu, aby prace instalacyjne były przeprowadzane w sposób nieutrudniający codziennego życia mieszkańców okolicy oraz gości hotelowych. Na początku, specjalna ekipa przygotowała rusztowanie do montażu. Kolejne trzy dni zajęło wciąganie siatki reklamowej na budynek i rozpinanie jej na rusztowaniu, a następnie montaż oświetlenia. Podczas umieszczania siatki na budynku niezbędne było zajęcie jednego pasa drogowego, na co Idea otrzymała zgodę odpowiednich władz. Całość projektu realizowana była ze szczególną dbałością o zachowanie wszelkich koniecznych procedur oraz uzyskanie wszystkich koniecznych zezwoleń.

Autorem projektu jest obsługująca PTK Centertel Agencja Reklamowa Grey Worldwide. Nad przygotowaniem i zawieszeniem siatki reklamowej czuwała firma WIT, zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowych na budynku Forum. Cały projekt jest w pełni podporządkowany pracom budowlanym hotelu.

W realizację projektu zaangażowana został grupa doświadczonych specjalistów z wielu branż. Montażem grafiki zajęły się firmy Actigra oraz Mitex - generalny wykonawca budowlany; instalacją elektryczną i oświetleniem - firma Elektro-Serwis; przygotowaniem projektu technicznego - firma Sarbud. Wydruk grafiki wykonała natomiast firma Masterprint XL, która jako jedyna w Polsce podjęła się realizacji tego zadania.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"