Idea w pociągach

Od początku lipca trwa kampania plakatowa PTK Centertel w pociągach pospiesznych, kursujących do miejscowości nadmorskich i górskich.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Operator reklamuje ofertę - 1 Grosz za SMS-a. Kampanie realizuje agencja Begimo, specjalizująca się w działaniach reklamowych z wykorzystaniem kolei.         

Do połowy wakacji prowadzona będzie ekspozycja plakatów reklamowych w 15 pociągach pospiesznych. Przekaz reklamowy, przybliżający najnowszą ofertę operatora, można spotkać podróżując pociągami dalekobieżnymi do Gdyni, Świnoujścia, Helu, Łeby, Kołobrzegu, Mikołajek, Suwałk, Zakopanego i Krynicy. W wybranych do akcji pociągach, realizowana jest ekspozycja ponad 2300 plakatów reklamowych w formacie B3. Plakaty, wykonane z folii samoprzylepnej i naklejone na okiennej części drzwi do przedziałów pasażerskich, stanowią dodatkową atrakcję dla podróżnych. Przekaz reklamowy w interesującej i czytelnej formie jest widoczny zarówno dla osób przebywających w przedziałach, jak i tych przemieszczających się korytarzami pociągu. Wnętrze taboru pasażerskiego zyskuje atrakcyjny wygląd, mile zaskakując klientów PKP odmiennością i estetyką.

Podróż koleją, to zdecydowanie najpopularniejsza forma transportu pasażerskiego, szczególnie w okresie wakacji. Zdecydowaną większość klientów kolei, stanowi w tym czasie młodzież. Dlatego też akcja PTK Centertel, z ofertą tanich SMS-ów, reklamowana także z wykorzystaniem struktury kolejowej - to z pewnością odpowiednia forma dotarcia do grupy docelowej.

Na uwagę zasługuje również fakt, że wakacyjna kampania plakatowa operatora jest drugą w tym roku realizowaną w pociągach. Podobnie, w czasie ferii zimowych eksponowano  przekaz w pociągach regionalnych i dalekobieżnych, docierając głównie do młodzieży udającej się do najpopularniejszych, narciarskich miejscowości.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny