IDMnet z Grupą o2

IDMnet wraz z Grupą o2 wprowadzają wspólną ofertę predykcyjnego targetowania behawioralnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oferta dostępna będzie od października. Kampanie będą emitowane na połączonym zasięgu obu wydawców - w należącej do IDMnet sieci typu audience AdProfile oraz w serwisach z Grupy o2.

Łączona oferta IDMnet i o2, dzięki wprowadzeniu wspólnego cappingu, ma pozwalać na ograniczenie strat mediowych i jednocześnie zapewniać lepsze dotarcie do potencjalnych odbiorców, poprzez zwiększenie ilości miejsc, w których użytkownik może zetknąć się z komunikatem reklamowym. IDMnet i Grupa o2 korzystają z tej samej technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego, dostarczanej przez nugg.ad.

IDMnet oferuje usługi związane z targetowaniem behawioralnym oraz retargetingiem od 2008 roku, a Grupa o2 od roku 2010. Za rozwój i poszerzanie nowej oferty odpowiada sieć AdProfile, wprowadzona pod koniec marca bieżącego roku (więcej na ten temat).

To kolejny wspólny projekt IDMnet i Grupy o2. Wcześniej, w październiku 2009 r., firmy wprowadziły pakiet zasięgowy AdRakieta (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały