IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm

IKEA Polska o kolejny, trzeci już rok przedłuża współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA przedłuża współpracę z Hash.fm

Hash.fm będzie w dalszym ciągu odpowiadać za projekty Ikei z polskimi twórcami internetowymi. W nadchodzącym sezonie 2018/2019 agencja zamierza kontynuować realizację autorskiego programu influencer marketingu, przygotowanego na potrzeby Ikei.

Dotychczas agencja zrealizowała dla Ikei akcje z udziałem m.in. Grupy Filmowej Darwin, Martina Stankiewicza, Krzysztofa Gonciarza, Jadłonomii oraz wielu innych twórców. 

- Od początku naszej współpracy z IKEA zrealizowaliśmy wspólnie kampanie z udziałem ponad 90 influencerów - mówi Konrad Traczyk, CEO Hash.fm.

IKEA w strategii influencer marketingu stawia na różnorodność twórców oraz dopasowanie odpowiedniej formy komunikacji.  Od dwóch lat działania wedle tych założeń realizuje Hash.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style