iLeo dla Levi'sa

iLeo przygotowała konkurs on-line dla Levi'sa w Polsce, promujący zalety spodni tej marki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs, który trwa już od 5 września    i zakończy się 31 października br., stanowi jeden z elementów kampanii interaktywnej wspierającej działania reklamowe klienta w zakresie ATL.

Żeby wziąć udział w konkursie, należy, korzystając z adresu http://www.levis.tenbit.pl/, wejść na stronę, kliknąć na wybraną postać na zdjęciu, zmienić ją według uznania i zgłosić pracę do konkursu za pomocą zamieszczonego na stronie formularza. Wyniki konkursu - już 5 listopada.

Projekt nadzorują: ze strony Klienta - Ewa Sydor, Dyrektor ds marketingu grupy wschodnioeuropejskiej, ze strony agencji - Katarzyna Ataman, Project Manager.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę