Insight Consultants i Canela Public Relations w ECCO Network

Do grona partnerów międzynarodowej sieci - zrzeszającej agencje public relations - ECCO Network dołączyła irlandzka agencja Insight Consultants oraz iberyjska Canela Public Relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Insight Consultants z siedzibą w Dublinie to jedna z najczęściej nagradzanych irlandzkich agencji specjalizująca się w PR korporacyjnym, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, lobbyingu, brand PR oraz działaniami komunikacyjnymi dla firm sektora medycznego. Do grona klientów agencji  należą m.in. Aldi, Durex oraz Nurofen.

Canela PR należy do największych i najbardziej renomowanych firm public relations w Hiszpanii.  Agencja z siedzibą w Barcelonie, posiadająca biura w Madrycie oraz Lizbonie specjalizuje się w działaniach z zakresu B2B oraz consumer, technology & lifestyle. Do portfolio klientów Canela PR należą rozpoznawalne na całym świecie: Hitachi, Lenovo, Ticketmaster, Orange, Nissan oraz Kodak.

Reprezentantem sieci ECCO Network na rynku polskim jest On Board PR.

ECCO International Communications Network zatrudnia ponad 700 konsultantów i reprezentowana jest już w ponad 40 krajach świata. Jej roczny przychód przekracza 70 milionów Euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?