iPhone i G1 w sieci Google AdWords

Klienci korzystający z systemu Google AdWords mają teraz możliwośćumieszczania tych samych reklam tekstowych i obrazkowych, którepojawiają się na ekranach tradycyjnych komputerów, w smartfonachiPhone i G1 oraz innych komórkach posiadających obsługujące językHTML przeglądarki internetowe.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tego typu reklamy będą pojawiać się obok mobilnych wynikówwyszukiwania - informuje serwis iMedia Connection.

Sami reklamodawcy będą mogli tworzyć specjalne mobilne kampaniei uzyskiwać na ich temat oddzielne raporty z systemu AdWords.

Nowością jest fakt, że reklamodawcy nie będą musieli specjalnieformatować swoich reklam i stron internetowych dla wspomnianychurządzeń.

źródło: iMediaConnection

Komentarze (0)
mkrulez
2 miesiące temu

ja tam wolę laski ale od lutego br. jednej z nich brak

stoi mi
2 miesiące temu

od samego patrzenia

Bracia Pìerdolec
2 miesiące temu

@Pajace - „Czyli: powiedz, że jesteś gejem, nie mówiąc, że jesteś gejem.” Ksiądz idzie. Ch0waj pindola!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Były youtuber z zarzutami. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach