IQ Marketing dla marki Timotei

Unilever rozpoczął promocję konsumencką produktów marki Timotei.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za opracowanie mechanizmu promocji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem akcji promocyjnej pod hasłem „Odkryj źródła natury z Timotei” jest wzrost sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku Timotei. Promocją objęte są wszystkie warianty szamponów i odżywek Timotei oraz produkty do stylizacji włosów – pianki i lakiery.

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii i konkursu. W loterii może wziąć udział każdy kto zakupi co najmniej jeden promocyjny produkt i wyśle sms o treści „Timotei”  na numer podany na opakowaniu. Do wygrania jest 5 rodzinnych podróży na wybrany kontynent oraz 700 nagród dodatkowych w postaci wiklinowych kuferków wypełnionych produktami Timotei, które zostaną rozlosowane po zakończaniu promocji. „Źródła natury” ukryte w kuferkach trafią również do rąk zwycięzców konkursu, prowadzonego przez cały okres trwania promocji. Każdego dnia nagradzanych będzie 100 uczestników, którzy wyślą sms o treści „Timotei” najbliżej pełnej godziny. W sumie do wygrania podczas całej akcji promocyjnej jest 6000 kuferków.

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i nowoczesnym, strony internetowej promocji (www.timotei.pl), naklejek na opakowania promocyjne. Agencja odpowiada również za kreację reklam do prasy ogólnopolskiej,  kreację i produkcję 12” tagu TV oraz 30” spotu radiowego. Za obsługę platformy SMS-owej odpowiedzialna jest agencja Mobijoy!.

Promocja trwa do 31 sierpnia 2006 r.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?