Iwona Guzowska i Dariusz Michalczewski w kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” (wideo)

Ruszyła druga edycja kampanii społecznej "Pięściarze bokserom i nie tylko", której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce. Twarzami akcji realizowanej przez agencję DEM’a Promotion Polska są Iwona Guzowska i Dariusz "Tiger" Michalczewski.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii "Pięściarze bokserom i nie tylko" - podobnie jak w zeszłym roku - powstał charytatywny kalendarz, dzięki któremu zostaną zebrane fundusze na zakup karmy dla zwierząt w schroniskach.

Tym razem kalendarz jest dostępny w dwóch wersjach: na jednym znajduje się Iwona Guzowska, na drugim Dariusz Michalczewski, a towarzyszą im psy należące do "Tigera". Kalendarze można zakupić na portalu aukcyjnym Allegro.pl w cenie 10 zł.

grafika

Guzowska i Michalczewski będą rywalizować między sobą o to kto sprzeda więcej kalendarzy ze swoim wizerunkiem. Informacje o postępach kampanii będzie można znaleźć na blogu "Oczami Fifiego", który pełni funkcję oficjalnej strony akcji, a także na facebookowym profilu "Pięściarze bokserom i nie tylko".

Za realizację kampanii odpowiada DEM’a Promotion Polska. Pomysłodawcą i koordynatorem akcji jest Mirosław Milewski, prezes agencji.

W I edycję akcji "Pięściarze bokserom i nie tylko" zaangażowani byli m.in. Przemysław Saleta, Albert "Dragon" Sosnowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz "Angel" Maszczyk i Mariusz "Viking" Wach. Dwunastu sportowców sfotografowano w scenach, w których wcielali się w role dręczonych psów. Obecnie wspierają kampanię jako jej ambasadorowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?