Izabela Kowalska i Kamil Skowroński w agencji Whites

Pracę w agencji marketingu internetowego Whites zaczęli Izabela Kowalska i Kamil Skowroński. Kowalska wcześniej była związana z Gazeta.pl i OMG Poland, a Skowroński m.in. z WebTalk, Blueberry, IQ Marketing i Autentiką.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Izabela Kowalska dołączyła w Whites do działu performance marketingu, objęła funkcję SEM specialist. Będzie odpowiadać za tworzenie ofert oraz bieżącą obsługę kampanii AdWords i Facebook Ads dla klientów.

Poprzednio przez trzy lata pracowała w dziale marketingu Gazeta.pl, kolejno jako specjalista ds. e-commerce i specjalista ds. kampanii AdWords. Wcześniej pełniła funkcję junior affiliate specialist w OMG Poland.

Kamil Skowroński objął nowo utworzone stanowisko communication managera. Zajmie się koordynacją działań marketingowych, obejmujących współpracę z mediami i partnerami merytorycznymi.

Przez ostatni rok pracował jako digital account manager w agencji WebTalk Interactive. Wcześniej był m.in. account managerem w Blueberry, project managerem w TheBrave, pracował też w agencjach IQ Marketing, Autentika, Headlines Porter Novelli i Pleon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?