Asap&Asap wspiera agencje reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz agencje PR przy przetargach oraz obsłudze stałych klientów. Firma specjalizuje się w integracji kanałów komunikacji i przenikaniu działań online i offline, zarówno na poziomie strategii, jak i egzekucji kreatywnych. Celem Asap&Asap jest rozwijanie modelu pracy nazywanej "Kreategią".
Jacek Redźko będzie odpowiadał za kreację, a Siadak - za aspekty strategiczne działań Asap&Asap. Partnerzy poznali się w 2010 roku w agencji Publicis Modem, którą Redźko zarządzał, a Siadak pełnił obowiązki social media managera.
W Hypermedia Isobar Redźko był - jako group account manager - odpowiedzialny za projekty strategiczne i kreatywne dla P&G. Wcześniej m.in. szefował działom kreacji interaktywnej w McCann, Ogilvy i Publicis. Od kilku lat jest również wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim. Siadak, jako strategy planner, tworzył w Hypermedia Isobar strategie dla klientów takich jak P&G, Biedronka, Zott i MasterCard.
Plotki są już właściwie wszędzie, dlaczego miało by ich nie być w MTV, takie czasy...
Nie rozumiem jak można mówić "na MTV nie ma muzyki", ludzie przecież MTV od zawsze emitowało własne seriale, różne programy rozrywkowe itp. a muzykę macie na VH1 i VIVIE (bo obie stacje należą do MTV), za granicą są dodatkowe kanały od MTV o czym możecie poczytać (a jest ich mnóstwo) tutaj: pl.wikipedia.org/wiki/Lista_kana%C5%82%C3%B3w_MTV . Samo MTV zdaje Sobie sprawę z tego że obecnie skupia się bardziej na programach rozrywkowych niż na muzyce, dlatego zacytuję wikipedie: "Czołowym programem muzycznym jest nocny blok Don't Kill The Music, nazwa jest ironicznym odzwierciedleniem współczesnego MTV, jako kanału raczej rozrywkowego."
ciągnie gówno do gówna