Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński

Trwa polska odsłona kampanii Jaguar "Set the pace". Brytyjska marka motoryzacyjna ulokowała Jaguara I-PACE w utworze “Duch” duetu Xxanaxx i Marek Biliński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński

– Od początku planowaliśmy stworzyć projekt zakorzeniony lokalnie, zamiast adaptować europejską kampanię "Set the pace".. Marka Jaguar, która z jednej strony czerpie ze swojej eleganckiej historii, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów, świetnie wpisuje się w muzyczną współpracę duetu Xxanaxx i Marek Bilińskiego – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Polska.

Teledysk do piosenki "Duch" zbudowany jest z trzech części. Widz poznaje na początku parę bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie.

Część druga to retrospekcje – które uzupełniają całą historię i coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich Marek Biliński. W klipie przewija się Jaguar I-PACE.

Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS