Disney+ wyprzedzi Netfliksa w 2025 roku. W ciągu 5 lat przybędzie 485 mln subskrypcji serwisów streamingowych

Do roku 2027 globalna liczba subskrypcji serwisów streamingowych przekroczy 1,69 mld. Z prognozy Digital TV Research wynika też, że w ciągu 5 lat przybędzie 485 mln subskrypcji. Już za 3 lata liderem rynku pod względem liczby subskrybentów ma stać się ruszająca w Polsce w czerwcu platforma Disney+.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Disney+ wyprzedzi Netfliksa w 2025 roku. W ciągu 5 lat przybędzie 485 mln subskrypcji serwisów streamingowych

Analitycy szacują, że tylko sześć amerykańskich platform będzie miało 988 milionów subskrybentów do 2027 roku, w porównaniu z 612 mln w 2021 roku. - Nasze prognozy dotyczące liczby klientów Netfliksa w 2027 roku są o 29 mln niższe niż podawaliśmy w lutym - 253 mln subskrybentów. Netflix musi zainwestować w atrakcyjne treści, aby przeciwdziałać krócej obecnym na rynku i tańszym konkurentom - stwierdził Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research.

Niedawno informowaliśmy, że w I kwartale br. Netflix stracił 0,2 mln subskrybentów i ma ich 221,64 mln. Największa platforma streamingowa świata zamierza pozyskać nowych klientów dzięki tańszym pakietom z reklamami.

Disney+ wyprzedzi Netfliksa w 2025 roku

Z najnowszej fali prognozy wynika, że Netflix do 2027 roku pozyska 31 milionów subskrybentów na rynkach globalnych, a w Ameryce Północnej utraci ich 4 mln. Disney + wyprzedzi najpopularniejszy serwis na świecie w 2025 roku, dodając 144 mln subskrybentów w ciągu 5 lat. Łącznie Disney+ w 2027 roku będzie ich miał 274 mln.

Platforma Disney+ Hotstar zostanie wprowadzona do 13 krajów azjatyckich do 2027 roku. Zapewnią one 114 milionów (42 proc.) globalnej liczby subskrybentów Disney+, ale tylko 1,58 mld dolarów (11 proc.) przychodów Disney+ (14,7 miliarda dolarów) do 2027 roku. Netflix pozostanie liderem pod względem przychodów, z 34 mld dol. do 2027 roku. Przychody Netfliksa będą tylko o 4 mld dol. większe niż w 2021 roku, ponieważ wzrost liczby subskrybentów spowalnia, a ARPU (przychód od jednego abonenta) nie rośnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej