PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Serwisy streamingowe czeka eldorado. Dalej będzie przybywać płacących
Serwisy streamingowe czeka eldorado. Dalej będzie przybywać płacących
Polska reklama na dużym plusie. Napędza ją digital
Polska reklama na dużym plusie. Napędza ją digital
Usługi HbbTV będą dostępne w ponad połowie gospodarstw domowych
Usługi HbbTV będą dostępne w ponad połowie gospodarstw domowych
Będzie lawina rezygnacji z telewizji satelitarnej? UKE przedstawił prognozy
Będzie lawina rezygnacji z telewizji satelitarnej? UKE przedstawił prognozy
Globalne wydatki reklamowe 5 proc. w górę. W Polsce wzrost będzie wyższy
Globalne wydatki reklamowe 5 proc. w górę. W Polsce wzrost będzie wyższy
Silny wzrost usług OTT kosztem sieci kablowych i platform cyfrowych
Silny wzrost usług OTT kosztem sieci kablowych i platform cyfrowych
W naszej części Europy sieci kablowe i platformy cyfrowe stracą 2,4 mln klientów
W naszej części Europy sieci kablowe i platformy cyfrowe stracą 2,4 mln klientów
Streaming wyprzedza finansowo płatną telewizję
Streaming wyprzedza finansowo płatną telewizję
Sieci kablowe i platformy cyfrowe stracą 11 mln abonentów
Sieci kablowe i platformy cyfrowe stracą 11 mln abonentów
Operatorzy powinni inwestować w satelity, żeby zwiększyć przychody
Operatorzy powinni inwestować w satelity, żeby zwiększyć przychody
Sukces Netfliksa i porażka Viaplay, czyli 2023 rok w streamingu. W 2024 roku mniej premier, wyższe ceny i debiut Max
Sukces Netfliksa i porażka Viaplay, czyli 2023 rok w streamingu. W 2024 roku mniej premier, wyższe ceny i debiut Max
Co roku 2,3 mld nowych urządzeń z kodekiem znanym z naziemnej telewizji cyfrowej
Co roku 2,3 mld nowych urządzeń z kodekiem znanym z naziemnej telewizji cyfrowej
Problemy TVP w 2024 roku. „Zaplanowała stratę w wysokości 2,5 mld zł”
W 2024 roku globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 4,6 proc. W Polsce o 3,2 proc.
W 2024 roku globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 4,6 proc. W Polsce o 3,2 proc.
Sieci kablowe i platformy cyfrowe na szczytowym poziomie. Nadchodzą lata spadków
Sieci kablowe i platformy cyfrowe na szczytowym poziomie. Nadchodzą lata spadków
Polsat prognozuje jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej
Polsat prognozuje jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej