Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel

Dziennikarz i prezenter TVN Turbo Jakub Bielak został ambasadorem marki urządzeń do nawigacji samochodowej Navitel. Umowę podpisano na trzy lata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel
Jakub Bielak

W ramach współpracy, Bielak użyczy głosu do nowej wersji nawigacji Navitela (również w aplikacji mobilnej). Produkt zostanie udostępniony klientom w ciągu najbliższych tygodni. Wizerunek ambasadora będzie widoczny także w kampaniach reklamowych marketara.

Jakub Bielak prowadzi w TVN Turbo programy o tematyce motoryzacyjnej: „Jazda Polska”, Jazda nie polska", "K2 - kierowców dwóch" oraz "Wypad z kraju”. Organizuje też szkolenia związane z bezpieczeństwem jazdy, jest współzałożycielem i prezesem zarządu Akademii Bezpiecznej Jazdy w Warszawie.

- Wybór nowego ambasadora marki nie jest przypadkowy. Na rynku elektroniki użytkowej firma Navitel znana jest przede wszystkim z rozwiązań dla kierowców, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy właśnie z Kubą Bielakiem. Umiejętności naszego ambasadora, poparte wieloletnią praktyką  oraz ogólna wiedza dotycząca prowadzenia pojazdu są dla nas niezwykle ważne w procesie edukacji początkujących kierowców. Obecnie chcemy skoncentrować się na poprawie bezpieczeństwa na drogach. Wierzę, że razem uda nam się osiągnąć zamierzony cel. Na koniec dodam, że to dopiero pierwszy krok w stronę rozwoju nowego projektu, który wkrótce planujemy wdrożyć - opowiada Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"