Jakub Przeszłowski: ze 180heartbeats + Jung von Matt do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski rozpoczął pracę jako interactive art director w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako interactive art director Jakub Przeszłowski w Tribal DDB dołączył do działu kreacji i jest dedykowany dla nowego klienta agencji. Poprzednio przez 2,5 roku pracował jako art director w 180heartbeats + Jung von Matt. Wcześniej przez rok był związany z MRM Worldwide i przez rok w MRM Worldwide. Ogółem Przeszłowski ma w branży 8 lat doświadczenia. W tym czasie pracował dla takich klientów jak m.in. LOT, Polkomtel, Durex, Wedel, BZWBK, Opel, Millenium, ING, Nokia, Ballantine's, British American Tobacco, Nivea, Electronic Arts, Google, Microsoft i Luksusowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?