Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska

Z początkiem września Jakub Wilczak objął funkcję dyrektora ds. programmatic & data w Edipresse Polska. Wcześniej pracował m.in. w Ströer Digital Media, Ad!Vice i Ad.necie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Wilczak: ze Ströer Digital Media do Edipresse Polska
Jakub Wilczak

Jakub Wilczak odpowiada w Edipresse Polska za opracowanie strategii rozwoju oferty programmatic i data oraz jej późniejszą realizację. Kierowany przez niego zespół podlega Michałowi Otockiemu, dyrektorowi sprzedaży internetowej w firmie.

- Dołączenie Jakuba Wilczaka do naszego zespołu sprzedaży to kolejny krok w budowaniu nowej oferty handlowej Edipresse Digital, tym razem w kluczowym obszarze programmatic i data. Jakub będzie odpowiadał za ofertę i sprzedaż w modelu programatycznym serwisów Polki.pl, Wizaz.pl, Mamotoja.pl, Party.pl i Viva.pl, czyli liderów w swoich kategoriach tematycznych - opisuje Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny w pionie internetowym Edipresse Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lukasz-gorka-szefem-dystrybucji-w-edipresse-polska-piotr-lech-odchodzi,7171237027239553a ##

Poprzednio przez 2,5 roku Jakub Wilczak pracował w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media. Pełnił tam funkcję szefa produktu i technologii.

Wcześniej był związany z sieciami Ad!Vice (jako dyrektor operacyjny) i Ad.net (m.in. jako kierownik działu sprzedaży). Ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 10 lat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA