ROZWIŃ

Jan Błachowicz ambasadorem marki Predator

Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Jan Błachowicz ambasadorem marki Predator

Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”. Akcja ma inspirować konsumentów do niepoddawania się i walki o stanie się mistrzem. Wspiera wiarę w to, że nasi gracze mają w sobie pokłady nieposkromionej mocy, które pozwolą im stać się niezwyciężonymi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/acer-predator-nowe-komputery-stacjonarne-monitory-i-akcesoria-dla-graczy-specyfikacja-cena-opinie ##

Współpracę Jana Błachowicza z marką Predator będzie można śledzić w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanałach Predatora. Uzupełnią ją także działania digital i komunikacja PR. Producent sprzętu dla graczy będzie wspierał Jana Błachowicza podczas jego walk na ringu oraz towarzyszył w codziennym życiu, dostarczając mu produkty marki Predator.

Pochodzący z Cieszyna Jan Błachowicz to wielokrotny zwycięzca walk niezwykle popularnych walk MMA, grappler i zawodnik boksu tajskego. Zawodową karierę w mieszanych sztukach walki rozpoczął w 2007 r. W latach 2011 – 2014 był międzynarodowym mistrzem KSW, a od 2015 r. związany jest z amerykańską federacją UFC. We wrześniu ubiegłego roku wywalczył w niej tytuł mistrza wagi półciężkiej. 

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie