Piotrowski ma rozbudować portfolio produktów reklamowych. Będzie też odpowiedzialny za współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju spółki w obszarze pomiaru i optymalizacji mediów.
Głównym zadaniem Piotrowskiego, wyznaczonym mu przez zarząd spółki, jest wzmocnienie zespołu, odpowiadającego za realizację kampanii reklamowych, wykorzystujących autorskie rozwiązania technologiczne Proxi.cloud. Ponadto ma on znaleźć nowe ścieżki rozwoju produktów z obszaru AdTech.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/radoslaw-wloda-koniec-proxi-cloud ##
Jan Piotrowski wcześniej m.in. w SalesTube
Jan Piotrowski ma 10-letnie doświadczenie w branży digital marketingu, głównie związane z zakupem mediów i wykorzystaniem ekosystemu programmatic. Przeszedł każdy szczebel w dziedzinie zakupu programatycznego – od młodszego specjalisty po szefa zespołu programmatic w SalesTube, platformie do sprzedaży e-commerce, należącej do Group One. Ostatnie trzy lata przed zasileniem szeregów Proxi.cloud spędził, pracując jako konsultant różnych agencji digitalowych.

– Jako head of programmatic będę nadzorował realizację kampanii reklamowych dla klientów firmy, a także organizował wspierające je procesy. Będę też odpowiedzialny za rozwój produktu reklamowego i za zarządzanie zespołem specjalistów. Do moich obowiązków należeć będzie również ścisła współpraca z działem handlowym, w celu skalowania sprzedaży nowych produktów – mówi Jan Piotrowski, nowy szef zespołu programmatic w Proxi.cloud.
Hello www.mail.com
@d - „@hahaha - „@r - „@ojezu - „Proponuję zamiast tego symboliczną opłatę od artystów dla producentów telefonów za stworzenie urządzenia umożliwiającego powszechną jak nigdy konsumpcję ich dzieł. Na koniec roku wystarczy podliczyć, ile i jakich telefonów sprzedano, pomnóżmy to przez dwie dyszki i niech artyści zawodowi się złożą na wpłatę.” Twórcy nie zarabiają i nic nie mają ze sprzedązy telefonów, oprócz nielicznych muzyków (YT, spitify), nie mają też tantiem z internetu. A odbiorcy telefonów i big business i owszem. Także tego.” Nie zarabiają z piosenek słuchanych przez ludzi na telefonach w różnych serwisach? Nie zarabiają z ebooków kupowanych przez ludzi w różnych serwisach i czytanych na telefonach? Z audiobooków kupowanych w różnych serwisach i słuchanych na telefonach? Nie zarabiają z filmów i seriali odtwarzanych na telefonach w różnych serwisach streamingowych i nie tylko? Z dziesiątków różnych smartfonowych aplikacji, które w gigantyczny sposób ułatwiają "artystom" dotarcie do odbiorcy? Schowaj się, marny prowokatorze... LOL.” Nie, w większości nie zarabiają. Zarabia wydawca / wytwórnia / operator / sprzedawca sprzętu.” W Polsce i UE własność intelektualna podlega ochronie. W razie kłopotów z egzekwowaniem tantiem zalecam interwencję w ZAiKS lub drogę sądowa. Producenci telefonów nie mają z tym zupełnie nic wspólnego.
@Gdzie tu logika - „Co to za nowe określenie "Artysta Zawodowy" niech zarabia sam na siebie dlaczego jakiś artysta ma być finansowany z moich podatków może ja nie lubię muzyki danego artysty” Artysta zawodowy, to ten co latami stawiał wygórowane warunki finansowe za swoje występy, a gdy przechodzi na emeryturę to płacze że ma 1200 złotych z ZUSu :P