Chief data officer Publicisu odchodzi z firmy po 13 latach

Dyrektor zarządzający obszarem danych w Publicis Groupe, Jason Kodish, złożył rezygnację ze stanowiska. Z holdingiem był łącznie związany przez 13 lat, z czego niemal dwanaście w spółce Digitas.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Kodish o swojej decyzji poinformował w poście na Linkedin, którego treść rozesłał równocześnie w formie emaila do współpracowników. Napisał w nim między innymi, że z pracy próbował odejść cztery razy w ciągu ostatnich pięciu lat. Za każdym razem jednak zostawał ze względu na zespół tworzący Publicis.

W pożegnalnym emailu udzielił także kilku praktycznych porad pracownikom koncernu. Mają m.in. starać się zmieniać pracę co dwa lata, byli odważni i pamiętali, że zakończenia są równie ważne co początki. W Publicisie Kodish zarządzał zespołem złożonym z 3,5 tys. osób.

Z branżą marketingową Kodish związany jest od 1997 roku. Jego dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji