Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata

Jedno.org to projekt Łukasza Dolaty, właściciela domu produkcji filmowej Oversee. Docelowo ma się przekształcić w fundację, która będzie realizować kampanie "w służbie czynienia dobra", jak podkreśla Dolata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata
Łukasz Dolata

Jedno.org działa na razie w obrębie firmy Łukasza Dolaty, Oversee. Łącznie nad projektem pracuje 7 osób z działów produkcja video, strategia, kreacja, PR czy obsługa klienta. Inicjatywa ma także zewnętrznych partnerów.

Działalność jedno.org  będzie ukierunkowana na charytatywne wsparcie komunikacyjne konkretnych organizacji, np. domów dziecka. Drugi core działalności to kampanie CSR dla komercyjnych podmiotów. Jedno.org chce zachęcać firmy do przeznaczania części swoich budżetów marketingowych na działania dla dobra społecznego.

- Na całym świecie można zaobserwować trend w którym za przyszłe losy świata odpowiedzialność przejmują nie tylko rządy czy organizacje pożytku publicznego, ale prywatne firmy. I nie jest to tylko zabieg wizerunkowy, ale coraz częściej nagląca potrzeba podyktowana zarówno kryzysami społecznymi i ekologicznymi jak i rosnącą świadomością przeciętnego człowieka, a co za tym idzie, konsumenta. Jedno.org ma na celu odpowiedzenie na ten trend, pokazując, że odpowiedzialne przedsiębiorstwa będą w najbliższym czasie nie tylko lepiej postrzegane, ale znacznie skuteczniejsze biznesowo - mówi Łukasz Dolata, inicjator projektu.

Inicjatorzy jedno.org pracują już nad pierwszą realizacją, która zostanie zaprezentowana w najbliższym czasie. Niedługo wystartuje także blog, gdzie będą prezentowane dobre praktyki CSR w Polsce i na rynkach zagranicznych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"