Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move

Koszykarz Jeremy Sochan został nowym ambasadorem marki napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move
Jeremy Sochan

Jeremy Sochan to kolejny koszykarz promujący 4Move. Markę w przeszłości reklamował również zawodnik NBA Marcin Gortat.

– Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, właściciel FoodCare.

- 4Move to marka dla osób, które lubią uprawiać sport, zarówno bardziej profesjonalnie, jak i tych, którzy po prostu chcą się poruszać, dbać o zdrowy tryb życia. Jesteśmy jednym z głównych graczy na rynku. Napoje izotoniczne to kategoria, która ma największe wzrosty wśród wszystkich produktów napojowych. Nasz "flagship" to napój niebieski - mówiła na konferencji Patrycja Giurko, dyrektor kategorii napoje w FoodCare.

grafika

Jeremy Sochan na spotkaniu prasowym inaugurującym współpracę z 4Move

Produkty 4Move sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

– Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4Move gwarantuje wysoką jakość. Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan. 

 - Chcieliśmy rozpostrzeć skrzydła, dlatego dołączył do nas Jeremy, który jest znakomitym sportowcem u progu swojej kariery. Bardzo chcemy go wspierać, by osiągał jak najlepsze wyniki i był najlepszym koszykarzem na świecie - dodaje Patrycja Giurko. 

Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4Move.  Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii reklamowej 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Hasłem akcji będzie „Now it’s your move”.

Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/frugo-energy-wild-punch-napoj-dooobry-wariat ##

FoodCare z 4Move stawia na sportowych ambasadorów

Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund.

W przeszłości marka 4Move stawiała już na współprace reklamowe ze sportowymi ambasadorami. W 2018 roku marka reklamowała się hasłem „Twój mistrz zwycięstwa” z Adamem Nawałką, wtedy selekcjonerem piłkaskiej reprezentacji Polski. W tym samym roku izotonik 4Move Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie reklamował były piłkarz, a obecnie sportowy ekspert Jerzy Dudek. W ostatniej dużej kampanii z 2019 roku markę promował w spotach dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, obecnie zaangażowany w politykę.

FoodCare był też sponsorem Legii Warszawa

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Władze TVP i Polskiego Radia maglowane w Sejmie. Reporter Republiki pytał o garnitury

Na byłym youtuberze ciążą poważne zarzuty. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Na byłym youtuberze ciążą poważne zarzuty. Prokuratura wyjaśnia, czemu wciąż nie ma go w Polsce

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Nowe stacje nadal bez koncesji. Nie wszyscy uruchomią odpowiedniki MTV

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Rekord ChataGPT w Polsce. Zostawił w tyle kilka dużych portali

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Wydawnictwo Bauer w nowym miejscu. Zmieniło biuro we Wrocławiu

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach

Zmiany w "The Voice of Poland". Bitwy na nowych zasadach