Jerzy Dudek na pustyni promuje 4Move Runmageddon

Ruszyła nowa kampania reklamowa izotonika 4Move, promująca wariat Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie. Akcję promuje ambasador marki Jerzy Dudek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jerzy Dudek na pustyni promuje 4Move Runmageddon

Nowa kampania 4Move nawiązuje do cyklu ekstremalnych imprez biegowych Runmageddon. W tym roku w zawodach na Saharze wziął udział były piłkarz reprezentacji Jerzy Dudek. Spot pokazuje zmagania sportowca w czasie biegu na pustyni.

Spot można oglądać w internecie.

Marka 4Move jest sponsorem Runmageddonu, w związku z czym powstała limitowana seria napoju o smaku pomarańczowym, którą otrzymywali zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. W czerwcu do sklepów trafi specjalna edycja 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym, z dedykowaną etykietą, na której zobaczymy Jerzego Dudka.

4Move stawia na sport

Jerzy Dudek to kolejna osoba związana ze światem sportu, która pojawia się w reklamach 4Move. Markę promują także trener piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka czy himalaista Adam Bielecki. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"