Jesienna kampania centrum handlowego Złote Tarasy

Pod hasłem "Spotkajmy się w Tarasach" ruszyła jesienna kampaniawarszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Celem kampanii jestpokazanie wszechstronności Złotych Tarasów.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Na billboardach przedstawiona jest trójka przyjaciół na tlecharakterystycznej kopuły Tarasów. Sesja wykonana została przezMarka Straszewskiego.

Kampania ma uświadomić, że Złote Tarasy to nie tylko moda izakupy, ale także miejsce spotkań ze znajomymi.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa GPD Advertising. Zakoncepcję oraz wykonanie odpowiada Ewa Mikołajczak - creative grouphead, obsługą klienta zajęła się Anna Dziura - account executive,ze strony Złotych Tarasów projekt koordynują Magdalena Woźniak orazMarcin Berendt.

Kampania będzie trwać do końca października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"