Jesienna kampania reklamowa ArchiDoc

ArchiDoc, firma świadcząca usługi zarządzania dokumentami, rozpoczyna kolejną edycję kampanii reklamowej 'Documentny outsourcing'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Główny nacisk położono na outsourcing zarządzania korespondencją – usługę ArchiDoc nagrodzoną w konkursie „Teraz Polska”. Działania reklamowe koncentrują się na sektorach finansowo-ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym oraz energetycznym; obejmą Internet, prasę gospodarczą i specjalistyczną.

Główny cel kampanii to umocnienie wizerunku firmy ArchiDoc jako lidera w branży zarządzania dokumentami. Ponadto istotne jest zbudowanie skojarzeń z marką ArchiDoc: zaawansowana technologia, nowoczesność, bezpieczeństwo, pewność, niezawodność. Zarówno hasło „Documentny outsourcing”, jak i kreacja nawiązują do wcześniejszej akcji reklamowej, zrealizowanej wiosną tego roku.

Działania marketingowe prowadzone w sieci skoncentrują się na reklamie wybranych słów kluczowych w wyszukiwarkach Google i Onet oraz na wzmocnieniu pozycji witryny ArchiDoc w Internecie. Ponadto planowane jest również utworzenie sponsorowanych sekcji „zarządzanie dokumentami” w portalach branżowych i ogólno biznesowych. Reklamy drukowane ukażą się na łamach prasy gospodarczej i specjalistycznej: miesięczników Forbes, Bank, Manager Magazin oraz kwartalnika Outsourcing Magazine.

Kreacja bazuje na layoucie przygotowanym dla edycji wiosennej przez Hannę Bartosik z agencji Fresh Media. Planowanie i zakup powierzchni reklamowych zostały dokonane przez ArchiDoc we własnym zakresie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych