Jesienne kampanie Touchpoints Media Group

Specjalizująca się w reklamie wewnętrznej agencja Touchpoints MediaGroup (dawniej Polonia Indoor Advertising) realizuje kampanie dlamiędzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC oraz dla BawariaMotors Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem pierwszej akcji jest poinformowanie o organizowanych przezAIESEC Dniach Kariery 2008, czyli największych targach pracy,praktyk i stażu w Polsce, w których co roku udział bierze około 50tys. studentów oraz ponad 150 firm.

W kampanii, która potrwa od 1 października do 30 listopada br.,wykorzystywane są nośniki typu ADBoard (format A3), zlokalizowane wklubach i pubach studenckich w Warszawie oraz Wrocławiu. Kreację wewłasnym zakresie przygotował klient.

Druga kampania, której celem jest wzmocnienie marki, realizowanajest dla BMW Mini (Bawaria Motors Polska). Grupą docelową akcji,która potrwa od 1 października do 31 listopada br., są młodzi,aktywni i zamożni ludzie, którzy lubią oryginalne rzeczy.

W kampanii wykorzystywane są nośniki typu ADMirror (naklejki nalustrach) oraz ADBanner (rollupy) zlokalizowane w najmodniejszychwarszawskich fitness klubach oraz kinach. Kreację zostałaprzygotowana we własnym zakresie przez klienta.

Kampania marki MINI to pierwsza kampania BMW na nośnikachTouchpoints Media Group. Z kolei dla AIESEC agencja pracowała już wprzeszłości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day