Jesienne oblicze 'Karmi poema di Caffe'

Kampania telewizyjna 'Karmi poema di Caffe', która jesienią powróciła na anteny, zachęca do zgłębienia tajemnicy ukrytej w niezwykłym Karmi Poema di Caffé.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

15 sekundowy spot emitowany jest w wiodących ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 oraz w kanałach tematycznych, m.in. Romantica, Ale Kino!, Hallmark, i TVN Style. Programy, którym towarzyszy emisja spotu Karmi Poema di Caffé, zostały starannie wyselekcjonowane i dobrane do grupy docelowej, którą stanowi kobieca widownia. Są to między innymi najpopularniejsze polskie seriale, m.in. "M jak miłość", "Na dobre i na złe". oraz "Magda M.".      

Zakupem mediów jesiennej kampanii zajęła się Media Direction OMD.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"