Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska

Do zespołu firmy badawczej Kantar Polska dołączyła Joanna Dziełak, obejmując stanowisko senior business development managerki w obszarze Analytics.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska
mat.pras.

Na stanowisku tym jest odpowiedzialna za rozwój biznesu w obszarze Analytics, wspierając klientów w transformacji cyfrowej marketingu, tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i podejmowaniu decyzji opartych na danych. 

– Dołączenie Joanny do zespołu Analytics to najlepszy sygnał, że silnie rozwijamy obszar szeroko pojętej analityki w Kantar Polska. Dzięki jej doświadczeniom klienckim oraz umiejętności łączenia perspektyw badawczych i biznesowych, Joanna będzie realnie wspierać naszych klientów w podejmowaniu decyzji opartych na danych. Co szczególnie istotne, Joanna pomoże naszym klientom nie tylko zrozumieć potencjał rozwiązań opartych na AI, ale przede wszystkim z odwagą eksperymentować i z sukcesem wdrożyć ramy badawczo-analityczne, oparte na solidnych algorytmach zasilanych ogromnymi, wysokiej jakości zbiorami danych Kantara – co stanowi fundament powodzenia tego typu inicjatyw – mówi Patrycja Herbowska-Tytro, head of analytics practice w Kantar Polska.

Joanna Działak pracowała m.in. w H&M, Grupie PZU oraz MediaCom Warszawa. Prowadziła liczne projekty z zakresu badań marketingowych, analiz rynkowych i doświadczeń klienckich, często wspierając organizacje w przekładaniu wyników na realny rozwój biznesu.  Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu