Julia Dziurbiejko CEO Pathfinder 23 i Synthrone

Julia Dziurbiejko obejmuje stanowisko chief executive officer w spółkach Pathfinder 23 oraz Synthrone (Brand New Galaxy). W tej roli zastąpi Michała Glapińskiego, który wszedł do zarządu BNG.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Julia Dziurbiejko CEO Pathfinder 23 i Synthrone
Julia Dziurbiejko, fot. Przemek Chudkiewicz

Julia Dziurbiejko od października 2017 pełniła funkcję managing directora w Pathfinder 23, agencji aktywującej marki w e-commerce. Od kwietnia pełni funkcję CEO tej agencji oraz Synthrone, platformy do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce.

Julia Dziurbiejko szefową Pathfinder 23 i Synthrone

Dziurbiejko zastępuje Michała Glapińskiego, który objął nowo utworzone stanowisko chief growth officer Brand New Galaxy i wszedł do zarządu firmy, Będzie raportować bezpośrednio do Jakuba Krawczyka, COO BNG.

- W mojej pracy kieruję się zasadą, że sukces agencji to sukces ludzi. Pathfinder 23 oraz Synthrone tworzą wspólnie niesamowitą energię, która odpowiednio pokierowana potrafi zdziałać cuda - zarówno w naszej agencyjnej codzienności, jak i w biznesie naszych klientów. Naszą kulturę organizacyjną budują wyjątkowi, utalentowani ludzie, którzy dzielą się swoją pasją do e-commerce i nowych technologii. Zostanie CEO obu tych spółek to dla mnie ogromny zaszczyt - komentuje Dziurbiejko.

Doświadczenie zdobywała w Saatchi & Saatchi Poland, a następnie w Saatchi & Saatchi IS, tworząc międzynarodowe huby specjalizujące się w obsłudze globalnych, regionalnych i lokalnych struktur klientów korporacyjnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/szymona-holownia-kandydat-na-prezydenta-sztab-wyborczy-kampania-olga-adamkiewicz-z-brand-new-galaxy-na-czele-komunikacji ##

W styczniu tego roku udziały od dotychczasowego właściciela Brand New Galaxy, funduszu Nomad Fund, wykupił Piotr Morkowski, stając na czele rady nadzorczej firmy.

Brand New Galaxy (BNG) to niezależna platforma integrująca tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 specjalistów i ekspertów.

              

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?