Julita Tomczyk account managerem w nano

Julita Tomczyk rozpoczęła pracę w agencji reklamowej nano (Platforma Mediowa Point Group). Wcześniej była związana m.in. z Grupą 66/Ogilvy, Art.FM, Fruits&Friends i SG Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nano Julita Tomczyk będzie odpowiadać za nowo pozyskany przez agencję budżet klienta oraz wsparcie działań new business. To kolejny manager, który dołącza ostatnio do agencji - pod koniec roku pracę w niej rozpoczęli Sebastian Lizakowski (więcej na ten temat) i Bartosz Kuckowski (więcej o tym).

Julita Tomczyk ma w branży reklamowej 15-letnie doświadczenie, które zdobyła w firmach Grupa 66/Ogilvy, Art.FM (przy RMF FM), Fruits&Friends i SG Marketing. Tomczyk przygotowywała w nich projekty dla klientów i marek takich jak m.in. Novartis Consumer Health, Velux, Henkel, Reckitt Benckiser, Master Foods Polska, Orlen, Merck Polska, Epson, Beiersdorf-Lechia, Kraft Foods Polska, L’Oreal Polska, Commercial Union - Aviva, GlaxoSmithKline czy Sanofi Pasteur.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"