Juniper prognozuje wysoki wzrost sprzedaży tanich komórek

W latach 2009 - 2014 światowa sprzedaż tanich telefonów komórkowychzwiększy się o 22 procent, do ponad 700 milionów tego typuurządzeń.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Juniper Research,która wskazuje tutaj na operatorów i producentów, którzy abynapędzić przyszły wzrost coraz bardziej koncentrują się na rynkachrozwijających się. W celu osiągnięcia tego wzrostu konieczne jestoferowanie na tychże rynkach tanich komórek.

"W ciągu najbliższych sześciu lat 80 procent nowych użytkownikówkomórek będzie pochodzić z rynków rozwijających się. Podstawowymzadaniem operatorów i producentów jest współpraca mająca na celuzmniejszenie cenowych barier związanych z mobilną technologią orazdostarczanie trwałego wsparcia poprzez rozwój określonychspołecznych i osobistych usług. Jednocześnie jasnym jest, żekomercyjny sukces zostanie osiągnięty tylko wtedy, gdy operatorzywprowadzą rewolucyjne nowe modele biznesowe, a także jeżeli władzedadzą się przekonać do nie wprowadzania wygórowanych podatków iopłat celnych na sprzedaż i import urządzeń" - stwierdził AndrewKitson, analityk z Juniper Research.

Według prognoz firmy, w 2014 roku najwięcej tanich telefonówkomórkowych - 166 milionów, stanowiących 24 procent ogólnej liczbyprzy 54-procentowym wzroście wobec roku 2009 - zostanie sprzedanychw regionie Afryki i Bliskiego Wschodu.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly