Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum

Kucharz Jurek Sobieniak, znany z telewizyjnych programów kulinarnych, zachęca miłośników grillowania do zakupu mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital tej sieci przygotowana przez MullenLowe Warsaw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jurek Sobieniak rzuca mięsem w nowej kampanii Delikatesów Centrum
fot. mat.pras.

Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów „Sobieniak rzuca mięsem" - każdy poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. Kucharz i restaurator dzieli się w nich ekspercką wiedzą, oryginalnymi przepisami, a także podpowiada, jaki gatunek mięsa wybrać z oferty dostępnej w sprzedaży z lady Delikatesów Centrum.

Wszystkie materiały wideo emitowane będą na Facebooku i YouTubie marki do końca sezonu grillowego.

MullenLowe Warsaw odpowiada za całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii - agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę