K2 będzie promowała Żubrówkę w social media

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę alkoholowych marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass produkowanych przez CEDC International. Zajmie się ich działaniami w social mediach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 będzie promowała Żubrówkę w social media

Przetarg CEDC International wygrany przez agencję K2  dotyczył obsługi marek Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna i Żubrówka Bison Grass w mediach społecznościowych do końca br. Producent nie podaje liczby i nazw pozostałych firm, które starały się o to zlecenie.

Agencja K2 będzie kontynuować rozpoczętą dla CEDC platformę „Piękny i Bestia”, wprowadzającą połączenie Żubrówki Bison Grass z cydrem oraz stworzy komunikację dla marek Żubrówka Biała (w tym nowych wariantów z nutami smakowymi mięty i jałowca) i Żubrówka Czarna.

Agencja K2 rozpoczęła obsługę marki Żubrówka w połowie 2016 roku. Jednym z pierwszych projektów w ramach współpracy była akcja pod hasłem „Połącz dwie natury”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber