K2 uruchamia dział user experience

Agencja interaktywna K2 Internet otworzyła dział zajmujący sięprojektowaniem funkcjonalności i architektury informacji dlaserwisów internetowych. Pięcioosobowym zespołem kieruje MaciejLipiec.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dotychczas działania z zakresu user experience realizowała dlaK2 Internet zlikwidowana spółka zależnaKomitywa.com, dlatego agencja zdecydowała sięuruchomić we własnej strukturze dział zajmujący się tworzeniemfunkcjonalności i architektury informacji dla serwisówinternetowych. W skład 5-osobowego zespołu wchodzą z architekciinformacji, specjaliści usability i architekt systemów. Teamem,który jest wyposażony we własny eye-tracker, kieruje MaciejLipiec.

Dzięki stworzeniu tego działu agencja K2 wprowadza do swojejoferty badania eye-trackingowe serwisów internetowych oraz reklam -nie tylko w sieci, lecz również w prasie i telewizji.- Przeprowadzanie takich badań jak testy użyteczności (usability),indywidualne wywiady pogłębione (IDI) i śledzenie ruchów gałekocznych odbiorców (eye-tracking) przy testowaniu serwisów orazkreacji reklamowych przyda się też przy realizacji własnychprojektów agencji - dodaje Tomasz Tomczyk, prezes zarząduK2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS