ROZWIŃ

Kamil Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead w Httpool

Do Httpool Polska (partner reklamowy m.in. Facebooka, Snapchata, Instagrama) dołączył Kamil Grześkowiak, wcześniej związany z agencją Sales & More. Jako regional Spotify programmatic lead odpowiedzialny za 17 rynków europejskich wzmocni zespół dedykowany platformie Spotify.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz
Kamil Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead w Httpool
Kamil Grześkowiak

Grześkowiak jako regional Spotify programmatic lead będzie odpowiadać za 17 rynków, w tym m. in. Polskę, kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Węgry i kraje bałkańskie. Podlegać będzie Annie Górce, która pełni funkcję Spotify partner director, odpowiadając za 38 rynków na świecie.

W zakres jego obowiązków i kompetencji wejdą m.in. budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi – zarówno agencyjnymi, jak i bezpośrednimi, zwiększanie przychodów w obszarze reklam programmatic na platformie Spotify, działania konsultacyjne i edukacyjne, jak również koordynacja działań regionalnych dla kluczowych międzynarodowych klientów Httpool.

Kamil Grześkowiak ma 15-letnie doświadczenie w branży. Do Httpool Polska przechodzi bezpośrednio z agencji Sales & More, gdzie przez ostatnie 5 lat pracował jako programmatic media manager.

Wcześniej pracował m.in. w firmie Amnet, początkowo na stanowisku new business specialist, następnie account executive, a finalnie jako senior programmatic specialist.

Kamil Grześkowiak jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie (Wydział Zarządzania, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi).

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (1)
Yurys www.mail.com
4 lata temu

Hello www.mail.com

prawnik
4 lata temu

@d - „@hahaha - „@r - „@ojezu - „Proponuję zamiast tego symboliczną opłatę od artystów dla producentów telefonów za stworzenie urządzenia umożliwiającego powszechną jak nigdy konsumpcję ich dzieł. Na koniec roku wystarczy podliczyć, ile i jakich telefonów sprzedano, pomnóżmy to przez dwie dyszki i niech artyści zawodowi się złożą na wpłatę.” Twórcy nie zarabiają i nic nie mają ze sprzedązy telefonów, oprócz nielicznych muzyków (YT, spitify), nie mają też tantiem z internetu. A odbiorcy telefonów i big business i owszem. Także tego.” Nie zarabiają z piosenek słuchanych przez ludzi na telefonach w różnych serwisach? Nie zarabiają z ebooków kupowanych przez ludzi w różnych serwisach i czytanych na telefonach? Z audiobooków kupowanych w różnych serwisach i słuchanych na telefonach? Nie zarabiają z filmów i seriali odtwarzanych na telefonach w różnych serwisach streamingowych i nie tylko? Z dziesiątków różnych smartfonowych aplikacji, które w gigantyczny sposób ułatwiają "artystom" dotarcie do odbiorcy? Schowaj się, marny prowokatorze... LOL.” Nie, w większości nie zarabiają. Zarabia wydawca / wytwórnia / operator / sprzedawca sprzętu.” W Polsce i UE własność intelektualna podlega ochronie. W razie kłopotów z egzekwowaniem tantiem zalecam interwencję w ZAiKS lub drogę sądowa. Producenci telefonów nie mają z tym zupełnie nic wspólnego.

artdeko
4 lata temu

@Gdzie tu logika - „Co to za nowe określenie "Artysta Zawodowy" niech zarabia sam na siebie dlaczego jakiś artysta ma być finansowany z moich podatków może ja nie lubię muzyki danego artysty” Artysta zawodowy, to ten co latami stawiał wygórowane warunki finansowe za swoje występy, a gdy przechodzi na emeryturę to płacze że ma 1200 złotych z ZUSu :P

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu