Kampania "ambient media" dla marki Red Bull

Do końca maja agencja EventLab realizowała działania promocyjne dla marki Red Bull.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania klasyfikowane jako "ambiient media" miały na celu wzmocnienie i uzupełnieniu planu mediowego promującego " Konkurs Lotów Red Bull"

Akcja przebiegała na dwóch płaszczyznach. Pierwsza z nich  to akcja w sieci 10 kin na terenie Polski polegająca na skonstruowaniu i ekspozycji repliki Latającej Maszyny Red Bull z 3 Konkursu Lotów Red Bull odbywającego się w Krakowie w roku 2001. Drugi to promo teamy poruszające się po 8 wybranych kluczowych miastach regionalnych na specjalnych konstrukcjach, opartych na rowerach, imitujących różne latające maszyny, wśród nich: chmurę, samolot, rakietę, "latającą wannę" i najbardziej efektowną "latającą trumnę". Obie akcje wzbudzały bardzo duże zainteresowanie wśród między innymi ze względu na ich częściowo teaserowy charakter, wspólnie z kampanią mediową zaowocowały bardzo dużą ilością zgłoszeń na konkurs sięgającą prawie 1000 zespołów. EventLab jest częścią grupy DougFaberFamily. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych