Kampania Hubby Bubby

Clear Channel Poland realizuje kampanię hubby bubby dla firmy Wrigley

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Clear Channel Poland realizuje kolejną kampanię reklamową w miejscu sprzedaży dla firmy Wrigley. Tym razem na nośnikach reklamowych w hipermarketach promowana jest guma do żucia dla dzieci HUBBA BUBBA. Akcja promocyjna związana jest ze zbliżającym się Dniem Dziecka.

Kampania objęła swoim zasięgiem 38 sklepów Tesco w całym kraju. Potrwa od 26 maja do 6 czerwca br. W kampanii wykorzystane zostały naklejki podłogowe o średnicy około 0,5 m2 umieszczone w różnych miejscach hipermarketu, w tym m.in. alejkach z produktami dla dzieci.

HUBBA BUBBA to kolejny brand, który promowany jest przez firmę Wrigley na nośnikach Clear Channel Poland w punkcie sprzedaży. W styczniu, lutym i marcu Clear Channel Poland przeprowadził kampanię dwóch innych produktów tej firmy - Orbit Professional oraz Airwaves Drops. W kampaniach wykorzystano naklejki na taśmach kasowych, separatory kasowe "Następny klient" oraz reklamę na drzwiach wejściowych w hipermarketach Tesco oraz w sieci sklepów Kaufland.

- Reklama w miejscu sprzedaży cieszy się coraz większym powodzeniem wśród reklamodawców. Zapewnia kontakt konsumentów z komunikatem reklamowym w momencie, gdy dokonują oni decyzji o wyborze i zakupie produktów. Oddziaływanie na konsumenta tuż przed dokonaniem ostatecznego wyboru produktu przynosi dodatkową korzyść w postaci bezpośredniego wpływu na wzrost wartości sprzedaży - powiedziała Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?