Kampania Platformy

Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię, która ma zmienić jejwizerunek.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W trakcie akcji pod tytułem "błękitny tydzień" rozdawany jestbiuletyn reklamowy POgłos, a także trwają prace nad aktualizacją iodświeżeniem stron internetowych partii. Jak pisze Dziennik:"Partia jednocześnie od kilku tygodni poszukuje specjalistów publicrelations. Na razie korzysta z ekspertów krajowych, ale szuka teżspecjalistów w USA".

Jak deklaruje Ewa Kopacz z PO "Chcemy pokazać, że liberałowie tonic strasznego, a nasz wizerunek kreowany przez PiS jest skrajnienieuczciwy". W Dzienniku podjęte przez partię kroki ocenia ErykMistewicz, specjalista ds. wizerunku, "Platforma musi teraz ostrozaznaczyć swoją obecność, by nie dopuścić do powstania wrażenia, żena scenie politycznej liczą się tylko prawicowy PiS oraz zgrupowanyprzy Kwaśniewskim LiD".

Źródło: Dziennik, Platforma w natarciu, Radosław Gruca,02.07.07, s.7 - Proto.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?