Kampania proszku Jelp na początku 2005 roku

Duńska firma Danlind, producent proszku dla dzieci i alergików Jelp, planuje w Polsce kampanię reklamową na pierwszy kwartał 2005 roku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szuka agencji i domu mediowego - podał Press

  Celem kampanii będzie poinformowanie konsumentów o nowym wizerunku marki. Od października Jelp jest dostępny w sklepach w nowym opakowaniu – wprowadzono na nim napis: ”Hipoalergiczny proszek do prania bielizny niemowlęcej i odzieży dziecięcej”. Zamiana opakowania jest efektem badań konsumenckich przeprowadzonych wśród kobiet w ciąży oraz matek niemowląt i dzieci w wieku do 4 lat (badania przeprowadziła firma Kleffmann & Partner). Działania PR dla Danlind prowadzi Agencja Effective PR.Na początek przyszłego roku firma planuje także kampanię reklamową w prasie i promocje konsumenckie w punktach sprzedaży. Reklamy przygotowała kopenhaska agencja Hartmann & Schmidt. Producent proszku szuka obecnie polskiej agencji, której powierzy ich adaptację, oraz domu mediowego. W ramach kampanii zostanie uruchomiony także wortal internetowy jelp.pl.

press

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?