Kampanię "Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela"zapoczątkowali bliscy człowieka, który zginął w Kielcach w wypadkuspowodowanym przez jadącego pod wpływem alkoholu. Zorganizowali oniw tym mieście marsz milczenia przeciwko pijanym kierowcom orazprzygotowali koszulki i naklejki na samochody przedstawiająceodcisk zakrwawionej dłoni z hasłem kampanii. 3 październikanaklejki zostaną dołączone do całego nakładu "Echa Dnia", asugestywna kreacja ma zostać wykorzystana w dużej społecznej akcjireklamowej.
Kampania ma zwiększyć świadomość społeczną na temat ważnościproblemu pijanych kierowców oraz wpłynąć na samych prowadzącychpojazdy. Jednocześnie stanowi ona część prowadzonej od początkuwrześnia przez wszystkie dzienniki z grupy Mediów Regionalnychakcji społecznej "Bezpieczne drogi", w ramach której na łamach tychgazet poruszane są tematy związane ze sposobami zapobieganiazagrożeniom w czasie jazdy oraz dołączane są odpowiednie gadżety(opaski odblaskowe i kamizelki dla kierowców) i atlasy samochodowez zaznaczonymi czarnymi punktami i fotoradarami.
Ktoś kto wymyślił że wieża telewizyjna"nadawcza" czy jak tam chcecie znajduje się w miejscowości Katowice Kosztowy to chyba mapy nie widział albo nigdy tam nie był , ponieważ wieża miejscówkę Mysłowice Wesoła
Ktoś kto wymyślił że wieża telewizyjna"nadawcza" czy jak tam chcecie znajduje się w miejscowości Katowice Kosztowy to chyba mapy nie widział albo nigdy tam nie był , ponieważ wieża miejscówkę Mysłowice Wesoła
A Holda już został uniewinniony z zarzutów korupcyjnych?